Hexville
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Forum RPG
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Hexville városa

Go down 
SzerzőÜzenet
Samhain
Admin
Samhain


Karakter rangja : Démonherceg

Speciális rang : A Sötét Mester

Hozzászólások száma : 62
Csatlakozás dátuma : 2011. Jun. 27.

Hexville városa Empty
TémanyitásTárgy: Hexville városa   Hexville városa I_icon_minitimeKedd Jún. 28, 2011 3:37 pm

A Történetről

Történetünk 1898 -ban kezdődik... Ekkor Hexville városa még alig volt nagyobb egy kis falunál, s mindössze 500 lelket lehetett összeszámlálni. A termés rossz volt, a bányászat is nehezen ment, s egyre több munkás érezte úgy, hogy családjával távoznia kellene a településről.
Ekkor vetette fel valaki azt az ötletet, hogy forduljanak természetfeletti segítséghez. A városka lakói eleinte húzódoztak az ötlettől, de az egyre rosszabb körülményeknek hála egyre többen mentek bele. Végül pedig megtartották a Samhain szertartást, s megidézték az aratás szellemét... Ám valami rosszul sült el.
Pontos információkat nem ismer senki, s mára már el is feledték a történteket, de régi naplókban még ott állnak a sorok, melyek elmesélik, hogy Samhain életre kelt a tűzben, s sárga szemeit a városka lakóira emelte. Majd minden figyelmeztetés nélkül meglendítette hosszú, csontos karját, és démonokat idézett a világunkra. A szörnyetegek szétcsaptak a pánikba esett lakosok közül, mindenki fejvesztve menekült, kivéve pár hősies Hexville -i lakost, akik felvették a küzdelmet a lényekkel, és nagy nehezen visszaverték a sötétség teremtményeit. Samhain a város alatt futó barlangrendszerbe menekült, ahol sarokba szorították, és rárobbantották a járatot. Mindenki úgy hitte, hogy ezzel vége...

Több mint száz éven át lapult ismeretlenül Hexville sötét titka, mindenki által ismeretlenül. A termés azóta bőséges, a bánya is ontja a vasércet, a lakosság pedig alig ötszázról hétezerre nőtt. Csak egyvalaki emlékszik azokra a napokra, a sötétben tervezgetve ördögi bosszúját, s ez maga Samhain...


Nos, ez Hexville története eddig. Az elmúlt száztizenhárom év szinte eseménytelenül telt el, pár kisebb-nagyobb különös eseményt leszámítva. Ám azt az ősök sem tudták, hogy Samhain megjelenésével sokan közülük megváltoztak. Más lényekké váltak, lelkük kicserélődött. Ám ezek a lelkek nem voltak elég erősek, de tovább éltek gyermekeikben, várva a megfelelő alkalomra. Ami most jött el...

A Karakterekről

A játékos karakterek a megváltozott lelkű ősök leszármazottai. A karaktereknek nem kell feltétlenül hexville -i születésűnek lennie, de családjuk valamely tagjának, egy dédapának vagy nagybácsinak ott kellett lennie a Samhain szertartáson. A "fertőzés" nem apáról fiúra és anyáról leányra száll, hanem egyfajta átok, mely az egész családra hat. A játékon belül a következő fajok képviselőit lehet alakítani:

Varázslók / Boszorkányok:
Ők maradtak a legemberibbek. Képesek belenyúlni a mindent átszövő hatalomba, a teremtés és pusztítás csodájába, s azt akaratuk alá hajtani. Legalacsonyabb rangjuk a Novícius, legmagasabb a Magiszter.

Farkasok:
Nevezhetnénk őket vérfarkasoknak, de ez nem lenne elég pontos megfogalmazás. A Farkasok nem vérengző, brutális vadállatok, bár tényleg agresszívabbak a megszokottnál. Legalacsonyabb rangjuk az Omega, a legmagasabb pedig az Alpha.

Szentek:
Lehetne őket hívni vadászoknak is. Olyan lények, kiknek lelke mennyei eredetről árulkodik. Legalacsonyabb rangjuk a Kiválasztott, legmagasabb pedig a Szeráf.

Koboldok / Tündérek:
A Fae nemzetség tagjai, avagy a tündérek és a koboldok az érme két oldala. A tündérek az emberek boldogságából, elégedettségéből táplálkoznak, a koboldok viszont a félelmükből, a rettegésükből. Ez tartja őket életben. Legalacsonyabb rangjuk a Gyalog, legmagasabb a Herceg és a Hercegnő.

Élőholtak:
Az élőholtak a legkülönösebbek azok közül, akiket Samhain hozott ebbe a világba. Valójában nagyon is van lelkük, de az inkább elkorcsosult és sötét. Talán ők állnak legközelebb a Sötét Mesterhez. Legalacsonyabb rangjuk a Ghoul, legmagasabb pedig a Lidérc.

A Karakterfejlődésről

A karakterfejlődés a fórumon kalandok útján történik, vagy minőségi szerepjáték által valósul meg. Ha egy karakter részt vesz egy kalandban, vagy többen is jelzik, hogy játéka igen jó, színvonalas, izgalmas, tapasztalati pontokat kap. Amennyiben elér egy bizonyos tapasztalati pont összeget, szintet lép. A karakterek maximális elérhető szintjeiről és a megnevezésükről a következő táblázatból szerezhettek információkat:

-
Varázslók / Boszorkányok
Farkasok
Szentek
Koboldok/Tündérek
Élőholtak
0. szint
Novícius
Omega
Kiválasztott
Gyalog
Ghoul
1. szint
Tanonc
Kopó
Vadász
Futó
Szellem
2. szint
Tudós
Harcos
Hírnök
Lovag
Árny
3. szint
Tridusz
Tiszt
Angyal
Bástya
Múmia
4. szint
Szekundusz
Béta
Ark
Báró/Bárónő
Vámpír
5. szint
Magiszter
Alfa
Szeráf
Herceg/Hercegnő
Lidérc

A különböző szintek jellemzőit a Frakcióleírásokból ismerhetitek meg. Hogy egy karakter követi-e Samhain sötét terveit, vagy épp ellenszegülni próbál, az rajta múlik, de fel kell készülni, hogy a Sötét Mester mindenkit megpróbál majd megkörnyékezni, ha érdekesnek, hasznosnak találja...
Vissza az elejére Go down
https://hexville.hungarianforum.com
 
Hexville városa
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Betölthető pozíciók a Hexville városában

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Hexville :: Általános (OOC) :: Szabályzat és Setting-
Ugrás: