Hexville
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Forum RPG
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Fajleírások

Go down 
SzerzőÜzenet
Samhain
Admin
Samhain


Karakter rangja : Démonherceg

Speciális rang : A Sötét Mester

Hozzászólások száma : 62
Csatlakozás dátuma : 2011. Jun. 27.

Fajleírások Empty
TémanyitásTárgy: Fajleírások   Fajleírások I_icon_minitimeKedd Jún. 28, 2011 5:36 pm

Varázslók / Boszorkányok

Fajleírások F5daae10

Nevezzük őket mágiahasználóknak. A varázslók és boszorkányok képesek mélyen belenyúlni a világot minden szinten kitöltő esszencia, az Éter szövedékébe, s annak szálait úgy manipulálni, hogy az a megfelelő hatást hozza létre. Ezt nem tehetik büntetlenül, hiszen minden varázslat fárasztja őket, és ha túl sok mágiát használnak, ájultan hullhatnak a porba. A mágiahasználók olyan hatalom fölött uralkodhatnak, mely már-már isteni szintre emelheti őket, ha elég eszük van hozzá. Minden varázshasználó karakter rendelkezik egy fókusszal. Ez a fókusz, legyen az egy karóra, egy medál, egy sétapálca, vagy bármi, választott színen világít, ha a varázsló varázsol, méghozzá olyan fényerővel, hogy ruhákkal nem lehet elrejteni. Ha ez a fókusz nincs a varázslónál, nem tudja használni mágiáját. Fókuszból egy varázslónál több is lehet egyszerre, és kalandokkal lehet őket megszerezni (AZ ELSŐT IS!). Amíg nincs ilyen fókusza, addig nem képes mágiát használni se varázsló, se boszorkány.
//Megjegyzés: Mikor az első fókuszt megszerzi a varázsló vagy boszorkány, pár percig 5. szintűként tud varázsolni! A további fókuszok bizonyos különleges képességekkel bírnak, melyeket a Mesélők adnak a kaland befejeztekor!//

0. szint: Novícius
A mágiahasználó a négy őselem fölött (tűz, víz, föld, levegő) kap minimális uralmat húsz méteres sugarú körben. Nem képes teremteni, de egy gyertya vagy öngyújtó lángját fáklya méretűre növelheti. Ezen kívül képes megérezni a természetfelettit, ha az húsz méteres körzetében tartózkodik.

1. szint: Tanonc
A mágiahasználó hatóterülete 40 méterre nő, ráadásul egy gyertya vagy öngyújtó lángjából akár tábortüzet is létrehozhat. Innentől kezdve uralmat kap a fény felett is, egy apró fényforrást akár reflektor erősségűre is növelhet.

2. szint: Tudós
A boszorkány vagy varázsló képes meglátni a mindent átszövő mágikus mintázatot, és azt megváltoztatni. Ez által maximum 10 kg-nyi anyag színét, formáját, állagát szabadon alakíthatja (csak és kizárólag élettelen dolgokat). Hatóterülete ötven méterre nő. Ráadásul érintéssel képesek könnyebb sebeket begyógyítani. Plusz uralmat kapnak az elektromosság fölött.

3. szint: Tridusz
A mágiahasználó már hatvan méteres körzetben hatékony, 30 kg-nyi tárgyat (csak és kizárólag élettelen dolgokat) képes megváltoztatni (színében, formájában, állagában), ráadásul a hatvan méteren belül maximum 5 kg-os tárgyakat magához is teleportálhat, vagy a kezében tartott tárgyakat átküldheti máshová (Csak látható helyre!).

4. szint: Szekundusz
A szekunduszok már száz méteres körzetben képesek varázsolni, 60 kg-nyi tárgyat képesek módosítani (csak és kizárólag élettelen dolgokat), vagy 15 kg-ot teleportálni (Csak látható helyre!). Érintéssel képesek súlyos, halálos sérüléseket is begyógyítani. Innentől kezdve már nem csak irányítani tudják az elemeket, de teremteni is. (Referenciaként: Maximum tábortűz méretű tüzet hozhatnak létre.)

5. szint: Magiszter
A magiszterek 200 méteres hatótávban tudnak varázsolni, 120 kg-ot tudnak megváltoztatni (itt már élőlényeket is), leszakadt végtagokat gyógyíthatnak vissza, 30 kg-ot teleportálnak. Ráadásul a 200 méteren belül önmagukat, ruházatukat és a náluk lévő tárgyakat képesek bárhová teleportálni (Csak látható helyre!).

Alapvető mágiahasználó képesség: Azonosítás
Egy varázsló, boszorkány, ha más természetfeletti lény van a "zónájában" (tehát azon a területen belül, ahol varázsolni tud), azt megérzi, sőt, meg is tudja különböztetni ezen teremtményeket. Álljon itt egy rövid összefoglalás, hogy mely lényt miről tud felismerni egy varázsló vagy boszorkány:
Farkasok: A farkasok árasztják magukból lényüket. Mintha sugároznák az erdőket, a vadászatot, a ragadozó életmódot, és a nyers fizikai erőt. Egy farkas, attól függően, hogy hanyadik szintű, egyre inkább olyan aurával bír, mint a ragadozók. Félősebb mágiahasználókat akár meg is rémíthet. Árad belőlük a vadon.
Tündérek: A tündérek ontják magukból a szeretetet és a kedvességet. Egy tündér közelében a Varázsló mintha édeskés illatokat érezne. A jó Fae -k olyan aurával bírnak, melyet a leginkább a "Rózsaszín" szóval lehet körülírni. Kedvesség, tisztaság, nemesség, játékosság sugárzik belőlük.
Koboldok: Kesernyés illat, kellemetlen érzés. Mintha a baj testet öltött volna. Egyes mágiahasználók maguk is átveszik azt a furcsa, kaotikus zavarodottságérzetet, amit ezek a teremtmények ontanak testükből. Baj, probléma, félelem és kegyetlenség jellemzi őket.
Élőholtak: A halál, a romlás és a hatalom lengi körül az élőholtakat. A mágiahasználót megszálja az ürességérzet, hangulata elromlik, depresszió veszi át a jókedv helyét. A mágiahasználó orrát rothadó hús szaga tölti meg még akkor is, ha az élőholt még nem indult oszlásnak.
Más mágiahasználók: Más mágiahasználókat tudnak a varázslók és boszorkányok legkönnyebben azonosítani. Tiszta, átható energia veszi őket körbe, melyet egy kis koncentrációval akár láthatnak is. Kék, lila, zöld, vörös, sárga energianyalábok hullámzanak a mágiahasználók körül. Ezt az energiát a varázslók, boszorkányok érzik is, és soha nem tudnák eltéveszteni.



A hozzászólást Samhain összesen 6 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Júl. 14, 2011 8:20 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://hexville.hungarianforum.com
Samhain
Admin
Samhain


Karakter rangja : Démonherceg

Speciális rang : A Sötét Mester

Hozzászólások száma : 62
Csatlakozás dátuma : 2011. Jun. 27.

Fajleírások Empty
TémanyitásTárgy: Re: Fajleírások   Fajleírások I_icon_minitimeSzer. Jún. 29, 2011 9:52 am

Farkasok


Fajleírások Moonli10

A vadászat öröme, az erő és a hatalom tudata... Ezt jelenti Farkasnak lenni. Ragadozók, igazi vadászok. Nem szabad őket összetéveszteni a vérfarkasokkal, hiszen a Farkasok nem a telihold, és nem is a düh hatására változnak át. Ha már elérték azt a szintet, ahol képesek az alakváltásra, tudatosan teszik ezt. Tény, hogy a Farkasszellem gyermekei általában agresszívabbak a legtöbb embernél, de ez létükből és túlélési ösztöneikből fakad, nem pedig egy természetfeletti gyilkolási hajlamból.

0. szint: Omega
A farkas karakterek itt kezdik a játékot. Nem képesek alakváltásra, külsőre semmi nem különbözteti meg őket az átlagembertől. Fizikai teljesítőképességük azonban az emberi felfogóképesség határait súrolja. Fél kézzel könnyedén megemelnek 40-50 kg -ot, tíz másodperc alatt sprintelik le a száz métert, és alig fáradnak ki benne. Akár 5-6 métert is ugranak nekifutással, 3-4 -et pedig helyből. Érzékeik kiélesedtek: Szaglásuknak köszönhetően megérzik, ha a közelükben valaki csak egy csepp rumot is ejtett a kávéjába, látásuk a félhomályban is majd tökéletes, hallásuk olyan éles, hogy tíz-tizenöt méterről is tisztán értik a sugdolózást, tapintásukkal a legapróbb eltéréseket is megérzik. Egy Omega könnyedén felismer egy másikat, hisz megérzi annak illatát/szagát.

1. szint: Kopó
A Kopók átlépik a fizikai teljesítőképesség emberi határait. Alig öt másodpercükbe telik száz métert lefutni, és meg sem izzadnak közben, fél kézzel megemelnek 70-80 kg-ot, nekifutásból 10-12 métert ugranak, de helyből is képesek átszökkenni 6-7 méteres távolságokat. Képesek karmokat és agyarakat növeszteni, melytől nem sokban tér el az emberi külsőtől kinézetük, de akár a fémet is fel tudják vele szakítani.

2. szint: Harcos
A legtöbb Farkas eddig a szintig jut el. Fizikai teljesítőképességük nem sokban nő, bár képesek akár 15 métert is ugrani nekifutásból, és 9 métert helyből, ráadásul akár 100 kg -ot is megemelnek egy kézzel. Harci alakjuk már nem csak apró karmokból és tűhegyes fogakból áll, hanem egyfajta félállati megjelenésből, bár ez még mindig inkább emberi, mint állati külsőt kölcsönöz nekik. Ilyenkor testük kiszőrösödik, szemük sárgán világít, ujjaik végén 10 centis karmok nőnek, füleik hegyessé vállnak, érzékszerveik tovább élesednek. Így akár azt is megérzik, ha valaki két napja járt ott, ahol épp állnak, ötven méterről meghallják a legapróbb neszeket is, és akár teljes sötétségben is felfedezhetnek körvonalakat.

Fajleírások F3361b10

3. szint: Tiszt
Ezen szinten a Farkas már képes átváltozni egy valódi farkassá, melynek bundája legtöbbször (eredeti) hajszínével egyezik, ritka kivétellel. (Fekete hajból fekete bunda lesz, barnából barna. A vörös hajú karakterek szintén barna bundájú farkasokká vállnak, míg a szőkék fehérekké.) Ilyen alakban képesek akár óránkénti hatvan kilométer per órás sebességgel sprintelni, és nem fáradnak el. Akár öt napos szagokat is megéreznek, száz méteres körzetben minden nesszel tisztában vannak, ráadásul képesek egyfajta telepatikus kapcsolatot létesíteni a falkájukkal.

4. szint: Béta
A harci alak és az utazó alak még mindig nem változik, azonban a fizikai teljesítőképesség megduplázódik. (Nekifutásból 30 métert, helyből 18 métert ugranak, és egy kézzel emelnek meg 200 kg-ot. Futva a száz métert akár 3 másodperc alatt is végigsprintelik, ráadásul utazó alakban akár 120 km/h -s sebességgel is vágtázhatnak.)

5. szint: Alfa
Az Alfát csak egy valami különbözteti meg a Bétától, és ez a harci alakja. Ilyen formában ugyanis az Alfa nem más, mint egy három méter magas, félig farkas, félig ember gyilkológépezet. (Lásd az első képet a hozzászólásban.) Ilyen alakban akár 50 métert is átugranak nekifutásból, 25 -öt helyből, 500 kg -ot dobnak félre fél kézzel. Karmaik majd húsz centisek, és tökéletesen látnak a vaksötétben is.

Falkát alapítani
Egy falkában minimum 3 főnek kell lennie. Rendelkezniük kell egy jelképpel, egy névvel és választaniuk kell maguk közül egy falkavezért. A falkavezér automatikusan lép egy szintet. A vezérnek nem kell Alfának lennie. FIGYELEM! A falkavezér feladatköre rengeteg felelősséggel jár! Amennyiben egy falkatársuknak In Character problémája akad, és a Vezér ignorálja, a Farkasszellem megbünteti ezért, és a büntetés addig áll fenn, míg a hibát ki nem küszöböli. (A példa kedvéért: Egy falkatag felkeresi a vezért, hogy a barátnőjét maffiózók zaklatják. Ez esetben ha a vezér úgy gondolja, nem olyan fontos az eset, és csak rálegyint, a Farkasszellem megbünteti: Farkasfarokkal kell élnie amíg nem oldja meg a gondot. Vagy épp folyamatosan macskák támadnak rá. Ez a mesélőn múlik...) Ráadásul a vezérnek kell megoldania a falkán belüli konfliktusokat is!

Farkas alapvető képesség: A Falka Illata
Minden farkas alapvetően árasztja magából lényét, akárhanyadik szinten is áll. A Farkasok ezt az illatot könnyedén megérzik, sőt, meg is tudják különböztetni. Ha egy farkas egyszer már érezte egy fajtársa illatát, többé nem tévesztené össze. Ez segít, ha a Farkasszellem gyermekei fel akarják osztani egymás között a területet.


A hozzászólást Samhain összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Júl. 11, 2011 10:10 am-kor.
Vissza az elejére Go down
https://hexville.hungarianforum.com
Samhain
Admin
Samhain


Karakter rangja : Démonherceg

Speciális rang : A Sötét Mester

Hozzászólások száma : 62
Csatlakozás dátuma : 2011. Jun. 27.

Fajleírások Empty
TémanyitásTárgy: Re: Fajleírások   Fajleírások I_icon_minitimeSzer. Jún. 29, 2011 10:13 am

Szentek

Fajleírások Where_10

Bár első ránézésre azt hihetnénk, hogy a szentek semmiben nem különböznek az emberektől. Ez igen komoly tévedés lenne részünkről, ugyanis olyan hatalommal rendelkeznek, amiről az átlagemberek álmodni se mernének. Egyes feltételezések szerint a szentek valójában angyalok, kik leszálltak a földre, hogy megvédjék az emberiséget a sötét hatalmaktól. De egy biztos, a szentek harcosok, akik tudják, hogy számoljanak le ellenfeleikkel...

0. szint: Kiválasztott
Itt kezdődik a Szent karakterek pályafutása. Fizikailag megközelítik az emberi határokat. Mind nagyon jó futók, jó úszók, atletikusak, gyorsak. Ráadásul akármilyen fegyver, legyen az tőr, pisztoly, kard, buzogány, gépfegyver, láncos sarló, vagy bármi más a kezükbe kerül, egyből tudják, hogy használják, még ha soha semmilyen oktatásban nem is vettek részt.

1. szint: Vadász
A Szent karakter fegyvertára csak egyetlen képességgel bővül ezen a szinten, ám az egyből életveszélyes is. A vadász passzív tenyere feltöltődik színtiszta energiával. Ha valamit megérint így, annak olyan, mintha egy hatalmas villám csapott volna rajta keresztül (átlag halandók egyből ropogósra sülnek és meghalnak, és a legtöbb természetfeletti lényt is kiüti). Ha egy fegyveren süti ki a Vadász, akkor jó pár ütésen át oszthatja az elektromos poklot ellenfelére, ám nem olyan erősen. Ez inkább kisebb, helyi bénulásokat tud csak okozni, ott is csak pár másodpercre.

2. szint: Hírnök
Isten vigyázó harcosai mindenütt ott vannak, mondják... Ez talán a hírnökökre igaz a leginkább. Valójában pedig csak teleportálnak. Bár a CSAK szó egy kicsit erős ezen képességgel kapcsolatban. Ha a Hírnök vérével felrajzol egy kört valahova, akkor, míg az a kör épségben van, nem törte meg senki, bármikor képes a kör közepébe teleportálni, vagy onnan vissza az utolsó tartózkodási helyére. Egy hírnök maximum három ilyen kört tud fenntartani.

3. szint: Angyal
Az Angyalok képesek láthatatlanná válni minden erőfeszítés nélkül, és úgy figyelni az eseményeket. Ilyen állapotban sem infrakamerával, sem bármi mással nem lehet őket észrevenni. Bár így nem harcolhatnak, csak sétálhatnak, vagy várakozhatnak, ez épp elég. Az emberek tudatlanul bár, de kikerülik a láthatatlan Angyalokat, és semmi nem akadályozhat meg egy Szentet, hogy kilépjen a láthatatlanságból, csak hogy egy másodperccel később már lesújtson fegyverével.

4. szint: Ark
Aki eléri az Ark szintet, hirtelen megnyílik előtte a világ. Ugyanis innentől kezdve képes szárnyakat növeszteni, és repülni (90 km/h). A szárnyfesztávolság a magasság kétszerese. Ezt akár láthatatlanul is megteheti, bár még mindig nem harcolhat így. Ráadásul képes kezeibe egy lángoló pallost idézni, melynek csapásaival bármit és bárkit SZÓ SZERINT kettévághat.

5. szint: Szeráf
A Szeráfok szárnyai jóval nagyobbak, mint az angyalokéi, ráadásul háromszor olyan gyorsan repülnek. A szárnyfesztávolság a magasság háromszorosa. Elveszítik a láthatatlanság képességét, helyette azonban olyan hatalomra tesznek szert, amiért sokan ölni tudnának: Szárnyaik szó szerint sebezhetetlenek és átlőhetetlenek. Ha egy Szeráf maga körül kupolát emel szárnyaiból, azt akár páncélököllel is lőhetik, az meg fog védeni mindenkit, aki a szárnypajzs alatt van.

Szent alapvető képesség: Útmutatás
A Szentek birtokolnak egy képességet, melyet féltve titkolnak mindenki elől. Amennyiben egy felsőbb hatalomhoz imádkoznak (legyen az akár a keresztény Isten, Buddha, Jehova, Ganesha, Thor, Odin, Zeusz, Jupiter, Rá, vagy bárki más), útmutatást kapnak. Ez a segítség soha nem egyértelmű, mindig rejtélyes és rejtvényes, ám egy élesebb eszű Szent könnyedén rájöhet a titkok nyitjára.
(Játéktechnika: Amennyiben karaktered útmutatásért esedezik, azt szépen fogalmazd meg, hogy mivel kapcsolatban, és jelezd nekem privát üzeneteben, majd várj a hozzászólásomra.)


A hozzászólást Samhain összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Júl. 14, 2011 9:02 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://hexville.hungarianforum.com
Samhain
Admin
Samhain


Karakter rangja : Démonherceg

Speciális rang : A Sötét Mester

Hozzászólások száma : 62
Csatlakozás dátuma : 2011. Jun. 27.

Fajleírások Empty
TémanyitásTárgy: Re: Fajleírások   Fajleírások I_icon_minitimeSzer. Jún. 29, 2011 2:58 pm

Koboldok / Tündérek

Fajleírások Blood_10

A két faj azonos képességekkel rendelkezik, ami megkülönbözteti őket, az a hatalmuk forrása. Míg egy Kobold a félelemből és a rettegésből táplálkozik, addig egy Tündér az örömökből és a boldogságból. Ami nagyon fontos, hogy ez nem nemi megkülönböztetés, hanem a hatalom forrását határozza meg. Egy tündér épp úgy lehet férfi, ahogy egy kobold is lehet nő.

0. szint: Gyalog
A tündér/kobold kezdő szintje. Itt még nem képes felvenni eredeti alakját, ám kisebb hatalmai vannak. Képes megzavarni a periférikus látást. Ebben a sávban az emberi (és egyéb) szem nem lát rendesen, csak körvonalakat, sziluetteket. Még a színekkel sem vagyunk tisztában, ha a periférikus látásról van szó. A Tündérek/Koboldok ezt képesek összezavarni, olyasmit láttatni velünk, ami nincs ott. Ha úgy látod, valaki elmegy melletted, de mikor odakapod a fejed, nincs ott senki, valószínűleg egy Fae, azaz egy Tündér vagy Kobold játszadozik veled. Ezen kívül a Fae -k már nulladik szinten képesek belépni az úgy nevezett Álombirtokokba.

1. szint: Futó
A Fae -k ezen a szinten már képesek komplexebb illúziókat létrehozni. Bár ezek nem lehetnek túl nagyok (egy ember illúzióját még fenn tudja tartani a Tündér/Kobold, de többet egyszerre nem). Ráadásul ezen a szinten még mindig csak az emlékeit használhatja fel a Fae, hogy létrehozzon valamit. (Például csak olyan széket hozhat létre, amit már látott, egy elképzelt trónust, vagy egy fotón látott fotelt még nem.)

2. szint: Lovag
A Lovagok már képesek felvenni a Fae alakjukat. A tündérek esetében ez egy hihetetlenül vonzó férfi vagy nő külseje, akinek a fülei hegyesek, alkata vékony, sportos. A koboldoknál a fülek szintén hegyesek, ám szemük teljesen elfeketedik, bőrük halálsápadttá válik, körmeik apró karmokká nyúlnak. Ilyen alakban a Fae teste egyből felismer minden középkori fegyvert, így tudja is használni, legyen szó kardról, pallosról, csatabárdról, tőrről, buzogányról. A modern fegyverekhez nem alkalmazkodik! Ráadásul ilyen formában képesek elképzelt dolgokat is létrehozni illúzióként, bár még mindig csak egy-egy illúziót tudnak egyszerre fenntartani.

3. szint: Bástya
A Fae képes állati alakot ölteni. Minden Fae pontosan két alakkal rendelkezik, melyeket a tündérek védelmező és utazó, a koboldok vadász és tolvaj alaknak neveznek. A védelmező/vadász alak mindig egy szárazföldi állat, legyen az macska, kígyó, farkas, kutya, vagy bármi más. Az utazó/tolvaj alak általában repülő élőlény, mint a sólyom, a sas, a denevér, a darázs, a holló, a varjú, a galamb, a hattyú, vagy bármi hasonló. Ezen kívül a Fae képes már több illúziót is egyszerre fenntartani, bár azok eltűnnek, ha a létrehozójuk eltűnik a látóterületről.

4. szint: Báró / Bárónő
A Bárók és Bárónők már nemesnek számítanak, és mint nemesnek, lehet egy szolgájuk. A szolga egy általuk elképzelt lény. Nézhet ki tökéletesen embernek is, de lehet akár a fantázia szüleménye. A halandók nem látják, az utcán ösztönösen kikerülik a számukra láthatatlan teremtményt. Három funkciója lehet, mely közül választani kell: Cseléd, Testőr vagy Kém. A szolga ezen funkciókhoz fog alkalmazkodni: Egy cseléd tökéletesen ellátja a házvezetést akár az Álombirtokon is, és bár nem képes harcolni, igen hasznos beszélgetőtárs lehet. A Testőr szolgák hihetetlenül szimpla elmével rendelkeznek, csak tőmondatokat értenek meg, viszont képesek visszaverni bármely (gazdájuk szintjétől egyel alacsonyabb szintű) ellenfelet. Soha nem ölik meg őket, de elűzik a támadókat. A Kémek nem értenek a házvezetéshez, és nem is jó harcosok, de hihetetlenül jól szereznek információkat és végtelenül intelligensek. Bonyolult, komplex terveket is megértenek, és szinte bárhová be tudnak surranni.

5. szint: Herceg / Hercegnő
A Tündérek/Koboldok ezen a szinten már képesek Álombirtokukat átformálni kedvük szerint, benépesíthetik lakókkal mindössze elméjük erejével. Ráadásul már két szolgájuk lehet, és Álombirtokukról bárhová nyithatnak kaput a valóságba.

Fajleírások Soleda10

Táplálkozás
Ahogy azt fentebb is olvasni lehetett, a tündéreknek és koboldoknak speciális energiaforrásra van szükségük. Míg egy koboldnak hetente egyszer kell halálra rémíteniük valakit, addig a tündéreknek szintén hetente egyszer kell valakinek a boldogságát megadniuk.

Álombirtokok
Az Álombirtokok létrehozásához legalább négy tündérre vagy négy koboldra van szükség, akik szövetséget kötnek. Ilyenkor valahol nyílik számukra egy kapu, amin csak azok léphetnek be, akiknek ők engedélyt adnak. Az álombirtokok külön világként funkcionálnak, ahol az előre megálmodott szabályok érvényesek, és a négynek közösen kell megterveznie azt, mielőtt először átlépnek. Megállnak a kapu előtt, és hangosan elszavalják elvárásaikat egyenként, mire a birtok létrejön, tulajdonosai pedig átléphetnek. A birtokon majdnem isteni hatalommal rendelkeznek a Fae -k, és ha a szövetség egyik tagja meghal, testét át kell vinni a Birtokra, ahol feltámad.

Fae alapvető képesség: Asztrálolvasás
Egy Fae életbenmaradásához létfontosságú, hogy tudja, célpontja milyen hangulatban van. Akár a boldogaság, akár a félelem ad neki erőt, ezen ismeret nélkül nem sokra megy. Ha egy Fae belenéz valaki szemébe, ott láthatja örvényleni annak érzelmeit különböző színekként. Ezen színeket a következő lista határozza meg:

Fehér: Tisztaság és ártatlanság
Zöld: Nyugalom és belső béke
Világoskék: Összpontosítás, koncentráció
Piros: Izgalom, szenvedély
Sárga: Vidámság, boldogság
Sötötkék: Bánat, szomorúság
Vörös: Harag, düh
Lila: Félelem
Barna: Biztonságérzet
Szürke: Bizonytalanság
Fekete: Titokzatosság
Rózsaszín: Szerelem, gyengédség



A hozzászólást Samhain összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Júl. 11, 2011 10:26 am-kor.
Vissza az elejére Go down
https://hexville.hungarianforum.com
Samhain
Admin
Samhain


Karakter rangja : Démonherceg

Speciális rang : A Sötét Mester

Hozzászólások száma : 62
Csatlakozás dátuma : 2011. Jun. 27.

Fajleírások Empty
TémanyitásTárgy: Re: Fajleírások   Fajleírások I_icon_minitimeSzer. Jún. 29, 2011 6:07 pm

Élőholtak

Fajleírások Wow_ma10

Élőholtak... Testben bomló szörnyetegek, lélekben elkorcsosult förtelmek. Számukra nem számít az emberi jóság, nincs szívükben könyörület, se félelem, csak a hatalom iránti vágy. Az élőholtak nem rendelkeznek túl sok képességgel, ám azok sokkal veszélyesebbé teszik őket, mint a többi fajt együttvéve. Hatalmuk mibenlétét halandó elme fel sem foghatja. És a legrosszabb, hogy majdnem teljesen halhatatlanok.

0. szint: Ghoul
Itt kezdődik az Élőholt karakterek nemléte. Itt még teljesen emberinek tűnnek, az egyetlen különbség, hogy a nyers, halott húson kívül semmit nem képesek elfogyasztani. Fizikailag nem erősebbek az embernél, ám a fájdalomérzet teljes hiánya különösen veszélyessé teszi őket, hiszen egy pisztolylövés vagy késszúrás nem lassítja, inkább csak csiklandozza őket. Az egyetlen mód, amivel meg lehet ölni őket, ha testüket elégetik.

1. szint: Szellem
A bőr elfehéredik, a haj elkezd kifakulni, a szemek halványodnak. A csiklandozó érzés is elmúlik sebesülésnél, ám ezzel vigyázniuk is kell, hisz ha az utcán megkéselik őket, nem tűnik fel nekik, és elég feltűnő vérző háttal sertepertélni. Innentől kezdve az élőholtak megérzik az emberi félelmet, és a halandók rettegése fizikai erőt ad nekik. Egy ember ijedelme még csak kissé gyorsabbá és erősebbé teszi a Szellemet, de tíz halandó félelmétől már képesek átütni a betonfalat, és akár szemmel követhetetlen sebességgel is mozoghatnak.

2. szint: Árny
A bőr elkezd hámlani, a haj teljesen elfehéredik, esetleg egy speciális pigmentáció hatására halványkék lesz, bár ritkán ébenfeketére vált. A szemek elsárgulnak vagy elvörösödnek, a körmök kezdenek karmokká alakulni, a szájban kizárólagosan minden fog tépőfoggá válik. A test lesoványodik. Megnő a karakter öt érzékszervének hatékonysága: Hihetetlenül élesen hall, lát, tapint, ízlel, szagol, ráadásul innentől kezdve ha mozdulatlan marad egy árnyékban, teljességgel érzékelhetetlenné válik.

3. szint: Múmia
A testet el kell kezdeni takargatni. Betegesen vékonnyá válik. A karmok tovább nőnek, a fogak agyarakká változnak. A szemek sárgán vagy vörösen világítanak(!!!). A karok meghosszabbodnak. A halott húson kívül az élő is megteszi. Ez nagy előny, hisz innentől kezdve a húsevés gyógyító hatással is jár, és egy csatában egy harapás egy teljes lőtt sebet eltüntet. A karakter testi ereje megnő: Puszta kézzel akár 250-300 kilót is megemel és elhajít, és akár 25-30 métert is ugrik.

4. szint: Vámpír
A test felgyorsul, a karakter gyorsasága szemmel követhetetlenné válik. Az élőhalott csontsoványra fogy, nincs tovább szüksége levegőre az életben maradáshoz, és elég hozzá a vérivás. A Vámpír ráadásul ha vérével itat egy halandót, s meggyőzi barátságáról, egy tökéletes szolgát kap. (Egy vámpír karakternek maximum egy halandó szolgája lehet!)

5. szint: Lidérc
A test foszladozni kezd, már a tiszta mágia tartja életben a karaktert. Már nem kell emberi húst vagy vért fogyasztania, bőven elegendő a lelkekből táplálkoznia. Ehhez nem kell ölnie. Havonta egy 10-12 éves gyerek, vagy hetente egy felnőtt, esetleg naponta egy öregember bőven elegendő. A karakter képes légiessé válni, így átszállni falakon.

Fontos megjegyzés
Az Élőholt karakterek hatalomvágya és lelketlensége tökéletes táptalaj Samhain tanításainak, így az ilyen karakterek legtöbbször előzékenyek a Sötét Mesterrel, és gyakran állnak a Démonherceg szolgálatába, amennyiben találkoznak vele!

Alapvető élőholt képesség: Gonoszság észlelése
Bármely élőholt bárkiben megtalálhatja a sötét érzelmeket. Ez játéktechnikailag úgy történik, hogy privát üzenetben megkérhet bárkit, hogy írja le karaktere legsötétebb aspektusát, s ez a másik játékosnak kötelessége. Ezekre az élőholt apellálhat, hogy átcsábítsa a sötét oldalra a másik karaktert vagy NJK-t, hogy saját maga mellé állítsa.
Vissza az elejére Go down
https://hexville.hungarianforum.com
Ajánlott tartalom





Fajleírások Empty
TémanyitásTárgy: Re: Fajleírások   Fajleírások I_icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 
Fajleírások
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Hexville :: Általános (OOC) :: Szabályzat és Setting-
Ugrás: